Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Καλό φθινόπωρο!

Καλημέρα σε όλους και καλό φθινόπωρο!!!
Μετά απο σύντομες αλλά πολύ απολαυστικές διακοπές στο Πήλιο και πολύ πολύ τρέξιμο για διάφορες δουλειές μετά την επιστροφή μου, βρίσκομαι και πάλι κοντά σας για μια γρήγορη ανάρτηση!

Είχα ευχάριστες εκπλήξεις κατα τη διάρκεια της απουσίας μου που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας!
Έλαβα δυό βραβειάκια! Το πρώτο μου το χάρισαν απο τα μπλόγκ oldthings, beauty and the mist και fantasia! Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!



 Το επόμενο έρχετε απο την Έλενα με το fantasia και την ευχαριστώ πολύ και πάλι που με σκέφτηκε!


Όσοι θέλετε, μπορείτε να τα παραλάβετε και τα δυο βραβειάκια και να τα στολίσετε και στο δικό σας μπλογκσπιτάκι!!!
Ακόμα, αυτό το υπέροχο γκράφιτι έρχετε απο τη φίλη Βασιλική με το μπλόγκ basilikis-art και την ευχαριστώ πολύ πολύ! Μου ζωγράφισε μια λέξη της επιλογής μου, τη λέξη Δημιουργία!


Έφτιαξα και αρκετά κοσμηματάκια αυτές τις μέρες που θα σας δείξω στις επόμενες αναρτήσεις μου! Σας αφήνω με μια φωτογραφία απο τα πανέμορφα βουνά του Πηλίου και εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περνάτε υπέροχα!


11 σχόλια:

Anna είπε...

Félicitations !
Bonne journée.
Anna

DIMI είπε...

Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία Σπυριδούλα!!Καί πολλά άλλα ακόμη εύχομαι!!Ωραίες φωτογραφίες!Πολύ ωραίο τό Πήλιο!Καλό μεσημέρι!!

Pinelia είπε...

Συγχαρητήρια πολλά για το βραβειάκι!Φιλάκια!

Unknown είπε...

Καλό φθινόπωρο κοριτσάκι!!ελπίζω να γέμισες τις μπαταρίες σου!Μπράβο για τα βραβεία
!!!!!Φιλιά πολλά!!!!

Annuk είπε...

I'm glad you enjoyed your holidays, Spyridoula!!! And that you were in the mountains too! The landscape looks a bit like my mountains here in the Alps!
Happy Autumn to you too!!!
Filakia!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αγαπημένο Πήλιο, είμαι σίγουρη ότι πέρασες ονειρεμένα!
Συγχαρητήρια για τα όμορφα βραβεία και δώρα σου!
Φιλιά

debbgoud είπε...

τώρα πια καλό φθινόπωρο!

xeiropoiein είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!! Πολύ όμορφη η "δημιουργία"!!

purpleleath είπε...

Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου, Σπυριδούλα μου!!! Ανυπομονούμε να δούμε τα κοσμηματάκια σου!!! Πολλά φιλάκια

Sao_Spy17 είπε...

sygxaritiria gia ta brabia k apo mena synonomath!!!!to phlio ontws einai teleio!

Taelia88 είπε...

Καλώς ήρθες πίσω Σπυριδούλα!! Ελπίζω να τα πέρασες τέλεια!! Πολύ όμορφο το καινούριο φόντο! Φθινοπώριασε! χιχι!
Συγχαρητήρια και για τα βραβεία!!!
Φιλάκια!!