Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

My Memories Software: Review και Giveaway!!!

Πρίν απο λίγο καιρό η Liz απο το My Memories Software, που είναι ενα λογισμικό για ψηφιακό scrapbook, επικοινώνησε μαζί μου και μου πρότεινε να δοκιμάσω το πρόγραμμα και να γράψω μια κριτική του προιόντος και δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά!




Πάντα με ενδιέφερε το scrapbook αλλά δεν είχα τα εργαλεία, τις γνώσεις ή το χρόνο για να ασχοληθώ. Ήθελα να μπορώ να δημιουργώ τα δικά μου λευκώματα, άλμπουμ, κάρτες κτλ και πάντα θαύμαζα τις δημιουργίες όσων ασχολούνται με αυτό!

Έτσι λοιπόν κατέβασα το πρόγραμμα και ξεκίνησα να το δοκιμάζω!
Αποδείχθηκε ότι το My Memories Software είναι πολύ εύκολο στη χρήση και έρχεται με πολλές έτοιμες εικόνες που ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει καθώς και με πολλά έτοιμα πρότυπα και πάρα πολλές επιπλέον λειτουργίες.'Εχει ακόμα και εργαλεία για να επεξεργαστείς τις φωτογραφίες, μπορείς να προσθέσεις μουσική ή βίντεο σε ενα άλμπουμ και τόσο πολλά ακόμα!

Θα ήθελα να σας δείξω μερικές απο τις πρώτες μου δημιουργίες με τη χρήση του!!!

Ξεκίνησα με ενα άλμπουμ που περιέχει φωτογραφίες της αγαπημένης μου σκυλίτσας απο τότε που ήταν κουτάβι μέχρι σήμερα! Σας παρουσιάζω μερικές απο τις σελίδες του! Χρησιμοποίησα ενα έτοιμο πρότυπο με τις 4 εποχές και δοκιμάζοντας το πρόγραμμα έκανα μερικές αλλαγές στις έτοιμες σελίδες!






Έφτιαξα και μια καρτούλα για τα γενέθλια του μικρούλη μου ανηψιού!


Το my memories software είναι πολύ εύκολο να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας το οποίο είναι ένα συν και οι δυνατότητες στο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι πάρα πολλές!
Μπορείς να φτιάξεις σελίδες scrapbook, άλμπουμ φωτογραφιών, προσκλητήρια, ημερολόγια, φυλλάδια, ετικέτες ονομάτων, ευχετήριες κάρτες, gadjets όπως μαγνητάκια, σελιδοδείκτες κλπ.ακόμα και banner για το blog σου με πολύ εύκολο και πάνω απο όλα διασκεδαστικό τρόπο!

Πρόσφατα ξεκίνησα να φτιάχνω και μια σειρά απο σελιδοδείκτες για να τους εκτυπώσω και να τους κάνω δώρο σε αγαπημένα μου πρόσωπα! Σας δείχνω τον πρώτο απο αυτούς και στο μέλλον θα σας δείξω και άλλες δημιουργίες μου!!!


Ακόμα η ιστοσελίδα My Memories έχει πολλές οδηγίες και βίντεο που σας δείχνουν πώς να χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα. Μην διστάσετε να επισκεφτείτε το site My Memories για να μάθετε περισσότερα!

Τώρα για το giveaway,
Η Liz απο το My Memories είχε την καλοσύνη να προσφέρει σε ένα απο τους αναγνώστες μου, το λογισμικό My Memories suite δωρεάν!


Για να λάβετε μέρος στην κλήρωση:

Η μόνη απαραίτητη προϋπόθεση για να συμμετάσχετε είναι να επισκεφτείτε το site του My memories και να μου πείτε ποιο πακέτο χαρτιού ή σχέδιο διάταξης (digital scrapbooking kit) είναι το αγαπημένο σας αφήνοντας το σχόλιο σας σε αυτή την ανάρτηση!


Προαιρετικά για επιπλέον συμμετοχές
1. Μπορείτε να επισκεφτείτε το Blog του My memories και να γραφτείτε στους αναγνώστες του.
2. Να κάνετε like στη σελίδα του My memories στο Facebook
3. Να ακολουθήσετε το My memories στο Twitter
4. Να δημοσιεύσετε αυτό το giveaway στο blog σας, αφήνοντας μου εδω ένα σχόλιο με το link της ανάρτησης.

Το giveaway θα διαρκέσει έως τις 20 Απριλίου 2013 και θα επιλέξω ένα νικητή με το random.org

Παρακαλώ να να μου αφήσετε ένα ξεχωριστό σχόλιο για κάθε συμμετοχή!


Εάν δεν μπορείτε να περιμένετε μέχρι το τέλος του giveaway και θέλετε να αγοράσετε το λογισμικό άμεσα, τώρα μπορείτε να έχετε $ 10 έκπτωση για την αγορά του My Memories Suite!
Για την έκπτωση χρησιμοποιήστε τον κωδικό προσφοράς: STMMMS23907

Θα ήθελα να ευχαριστήσω σ'αυτό το σημείο το mymemories.com  που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω αυτό το υπέροχο πρόγραμμα, για το δώρο τους για τον τυχερό αναγνώστη και για την εκπτωτική προσφορά!!!

Παρακαλώ να αφήσετε το σχόλιο σας σε αυτή την ανάρτηση μόνο αν θέλετε να συμμετέχετε στην κλήρωση! 
Όσα σχόλια δεν είναι έγγυρες συμμετοχές θα διαγράφονται. 
Αν θέλετε να σχολιάσετε κάτι άλλο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ειδικά φόρμα σχολίων στο sidebar του μπλόγκ μου! Ευχαριστώ!

 Τέλος σε όσους συμμετάσχετε να ευχηθώ καλή τύχη!

16 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ωραίες οι δημιουργίες σου..Καλό υπόλοιπο Κυριακής

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφες οι δημιουργίες σου
Φιλάκια ...

Κατια Μαρκουϊζου είπε...


πολυ όμορφες οι δημιουργιες σου
καλο μήνα χαρουμενο ολανθιστο σε φιλω

Elena είπε...

Καλησπέρα Σπυριδούλα μου και καλό μήνα! Όλες οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες και το site του My Memories είναι φανταστικό!! Πολύ θα'θελα να κερδίσω το πρόγραμμα MyMemories Suite... Καλή επιτυχία σε όλους! Πολλά φιλιά!

Funky Monkey είπε...

Όμορφες οι προσπάθειές σου και ενδιαφέρον το πρόγραμμα! Καλό μήνα!

Gina-Teta είπε...

Παρα το γεγονός ότι δεν έχω αποφασίσει αν θα πάρω μέρος στην κλήρωση ήθελα να σουπω ότι αν και αρχή πολύ όμορφα τα έργα σου. Καλό μήνα

Elena είπε...

Σπυριδούλα μου, ελπίζω αυτή την φορά να'ναι έγκυρη η συμμετοχή μου, αφού έχω κάνει όλα τα βήματα!! Όταν λες ποιο πακέτο χαρτιού ή σχέδιο διάταξης μας αρέσει, τι εννοείς; Πάντως το Digital Scrapbooking Kits - Everyday είναι πολύ όμορφο, όπως επίσης και το Digital Scrapbooking Kits - Vintage! Φιλιά!

DIMI είπε...

Καλημέρα Σπυριδούλα μου!!Καλό μήνα!!!Δέν θά πάρω μέρος!!Ωραίες οι δημιουργίες σου!!Καλή συνέχεια!!

SPYRIDOULA είπε...

Elena σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου και φυσικά είναι έγκυρη!Στα Digital Scrapbooking Kits αναφέρομαι!Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία!

Fotini Kouzoumi είπε...

Σπυριδούλα μου, καταρχήν ξετρελάθηκα με τις ψηφιακές σου δημιουργίες!!!
Προτιμώ το "Holidays - Halloween" :)
Φιλάκια πολλά!!!

Φιλία είπε...

Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται το πρόγραμμα!!!! Θα ήθελα κι' εγώ να συμμετέχω στην κλήρωση!
Μου άρεσε το Kit "The Emerald Isle Clusters".
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Τι ομορφα που ειναι!!!!
Φιλακια πολλα!!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

αχ τι ωραία όλα φιλενάδα! θέλω κι εγώ να βρω κάποια στιγμή το χρόνο να ασχοληθώ με το scrapbooking!
kisses :)
καλό σ/κ

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

α ναι, και το σχέδιο διάταξης που μου άρεσε είναι το more spice than sugar

vivi ka είπε...

Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με scrapbooking αλλά βλέποντας την δική σου δημιουργία μου άρεσε πολύ σαν ιδέα. Μου άρεσαν πολλά από την σελίδα και ειδικά τα ανοιξιάτικα. Αφού όμως πρέπει να αναφέρω ένα θα πω το spring symphony!! :)

linaaaap είπε...

Σπυριδούλα μου, πολύ ωραία αυτή η προσφορά! Και το πρόγραμμα φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Μου άρεσε πολύ το "My little black dress" ανάμεσα σε πολλά άλλα.
Φιλιά!