Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Ευχαριστώ!

Καλησπέρα!
Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε τέλεια!
Σήμερα δεν θα σας δείξω κάποιο κόσμημα μια και αυτή η ανάρτηση είναι για να πω ευχαριστώ!

Θα ήθελα να πω ενα μεγάλο ευχαριστώ στην φίλη απο το υπέροχο confusedmindblog για την ανάρτηση και τις πολύ όμορφες φωτογραφίες της των κοσμημάτων μου! Την ανάρτηση μπορείτε να τη δείτε εδώ .


Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω τη φίλη απο το fancy to garden για την παρουσίαση της σχετικά με τα μενταγιόν με ζωάκια μου που βρίσκεται εδω!

Ευχαριστώ επίσης για την άμεση ανταπόκριση σχετικά με την προβολή του τελευταίου μου διαγωνισμού τα παρακάτω μπλόγκς και site στα οποία μπορείτε να βρείτε διαγωνισμούς και giveaways ή και να προβάλετε κάποιο δικό σας διαγωνισμό.

Giveaway Route 
Κέρδισέ το Εύκολα
kerdise-to

Τέλος θα ήθελα να πω ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς για τις επισκέψεις σας!Να είστε όλοι καλά!


Εύχομαι σε όλους να έχετε ενα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Σας αφήνω με λίγες φωτογραφίες απο την αγαπημένη μου Κεφαλονιά.





17 σχόλια:

maria είπε...

Σπυριδούλα μου, φτιάχνεις τόσο όμορφα κοσμήματα, με τόσο καλοδιαλεγμένα υλικά που σίγουρα αρέσουν σε όλες μας.
Τώρα διαπιστώνω οτι βγάζεις και πολύ ωραίες φωτογραφίες. Ισως να σε ενέπνευσε η όμορφη Κεφαλονιά.
Εχω πάει για διακοπές πριν πολλά χρόνια και θα μου μείνει αξέχαστη.
πολλά φιλιά

alex είπε...

Τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές.Τέλεια η Κεφαλλονιά!!!
Να περνάς καλά.Καλό Σαββατοκύριακο.Φιλάκια.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mπράβο σου Σπυριδούλα!!
Η Κεφαλλονιά πανέμορφη!
Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Μπράβο Σπυριδουλα για τους διαγωνισμους και τα αφιερώματα. Επισκέφθηκα και τις δύο αναρτήσεις. Είσαι γλύκα και ταλαντούχα. Όλες σου οι δημιουργίες ειναι καρποί έμπνευσης και αστείρευτων ιδεων. Σου ευχομαι τα καλυτερα.
Κεφαλλονια δεν εχω πάει αλλα που θα μου πάει, θα την γνωρίσω κάποια στιγμή. Να περνάς καλά. Καλό Καλοκαίρι.

Anastasia είπε...

Μπράβο σου Σπυριδούλα!! Είναι πολύ όμορφες και ιδιαίτερες οι δημιουργίες σου! Πάντα τέτοια σου εύχομαι. Οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες, μια ανάσα δροσιάς για εμάς που έχουμε ξεμείνει στην πόλη. Φιλιά!

Daphnofila art jewelry είπε...

Καλησπέρα Σπυριδούλα. Επισκέφτηκα τα μπλοκ που αναφέρεις με τα πολύ γλυκά λόγια. Τα κοσμήματά σου είναι πανέμορφα και πολύ χαρούμενα γι'αυτό και γίνονται πολύ αγαπητά. Απόλαυσα και τις ωραίες φωτογραφίες από την Κεφαλλονιά (δεν έχω πάει ακόμη).Καλή συνέχεια σου εύχομαι και πάντα με όμορφες δημιουργίες.Δάφνη

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Μπράβο σε όλες , αλλά και σένα γι αυτή την ανάρτηση ευχαριστίας..μόνο την πρώτη γνωρίζω είμαι μελος της (confusedmind)
λάτρεψα τις φωτος της αγαπήμενης μας Κεφαλλονιάς (αν θυμούμαι καλά κατάγεσαι κι εσύ απο κεί;)
απο ποια μερη ειναι ; ομορφες ολες , η τελευταια εχει κατι το μαγικο , σαν να βγηκε απο τη μυθολογια..

Алексровер Анна είπε...

Hello! I enjoyed high quality photos of your crafts! great! And here I can see some wonderful wiews! Thanks for sharing!

Unknown είπε...

άντε να είμαστε καλά! ;)
kiss...fancy~

vivi ka είπε...

Καλημέρα Σπυριδούλα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Μέσα στην ταλαιπωρία των τελευταίων ημερών ήταν μια πολλή μεγάλη και γλυκιά έκπληξη για μένα.
Να σαι καλά κοριτσάκι μου!!
Λατρεύω την Κεφαλονιά και τις παραλίες της. Επί έξι χρόνια πήγαινα συνεχόμενα για διακοπές εκεί. Την γνωρίζω πολύ καλά! :)
Να περνάς όμορφα!! Φιλάκια πολλά!

DIMI είπε...

Καλημέρα Σπυριδούλα!!!Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου από τήν υπέροχη Κεφαλλονία!!!Η Παρασκευούλα μας ,παρουσίασε πολύ όμορφα τίς δημιουργίες σου!!!Καλό καλοκαίρι,καί καλές διακοπές!!Φιλάκια!!!

SPYRIDOULA είπε...

-maria σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!φιλάκια πολλά!

-pili σε ευχαριστώ!Χαίρομαι που σου άρεσαν!Κι εσυ να περνάς τέλεια!Φιλάκια!

-ΕΛΕΝΑ ευχαριστώ!Η Κεφαλονιά είναι ενα πολύ όμορφο μέρος!Φιλιά!

-Dimitra σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!Σου εύχομαι να πας σύντομα ενα ταξιδάκι προς τα κει και να περάσεις υπέροχα!Καλό καλοκαίρι και σε εσένα!

-Anastasia μου σε ευχαριστώ!Σε καταλαβαίνω,κι εγω στην πόλη είμαι τώρα για αυτό και έβαλα τις φωτογραφίες για "μια ανάσα δροσιάς" όπως το λες!

-daphnofila σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και που επισκέφτηκες τα μπλόγκ!Να είσαι καλά!Καλή και δημιουργική συνέχεια και σε εσένα εύχομαι!

-ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ευχαριστώ!Αν έχεις χρόνο και διάθεση μπορείς να γνωρίσεις και τα άλλα μπλόγκ!Ναι,η καταγωγή μου είναι απο εκεί,απο ότι θυμάμαι και εσένα το ίδιο!Σχετικά με τις τοποθεσίες,η πρώτη είναι η θέα απο το κάστρο Αγ.Γεωργίου,η δεύτερη απο το Αργοστόλι απέναντι περίπου απο το ορφανοτροφείο,όσο για τις άλλες δυο θα σε γελάσω,δεν γνωρίζω πως λέγονται οι περιοχές!

-Алексровер Анна hello! thank you for your kind words and for your visit!

-Fancy toBuy αυτό είναι το πιο σημαντικό!Και πάλι ευχαριστώ!Φιλάκια!

-confusedmind λυπάμαι πολύ για την ταλαιπωρία εύχομαι απο καρδιάς να είναι όλα καλά τώρα!Κι εσύ να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!Η Κεφαλονιά έχει πολύ όμορφες παραλίες!Όσο για εμένα,παρόλο που έχω πάει άπειρες φορές και την λατρεύω δεν μπορώ να πω οτι τη γνωρίζω καλά γιατί συνήθως πάω στα ίδια αγαπημένα μέρη και δεν έχω γυρίσει πολύ σε διάφορα μέρη του νησιού!Φιλάκια πολλά και σε εσένα!

-DIMI σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Συμφωνώ για την παρουσίαση!Καλό καλοκαίρι,καί καλές διακοπές και σε εσένα!Φιλάκια!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφη η Κεφαλονιά
Φιλάκια ...

Pepi είπε...

Να'σαι πάντα καλά και μα εισπράττεις με κάθε τρόπο την αγάπη αλλά και την εκτίμηση σε ό,τι κάνεις!!
Η Κεφαλονιά είναι πραγματικά από τα πλέον αγαπημένα νησιά, με εκπληκτική φυσική ομορφιά!
Να περνάς πολύ όμορφα, όπου και να'σαι!! Φιλάκια!!

nikol είπε...

Σπυριδούλα μου αξίζεις αυτήν και πολλές ακόμα αναρτήσεις , δημιουργείς υπέροχα και όταν οι άνθρωποι χαίρονται το λένε.
Τέλειες φωτογραφίες απο την Κεφαλλονιά , που δεν έχω πάει
Καλή εβδομάδα
Φιλάκια

Aby Craft είπε...

Εμείς ευχαριστούμε για τα όμορφα πράγματα που δημιουργείς και τα μοιράζεσαι μαζί μας!Να είσαι πάντα καλά και γεμάτη έμπνευση!:)

SPYRIDOULA είπε...

-Μαρία Έλενα,Pepi,nikol,Aby Craft σας ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!